Registrace
Registrací do výzkumů ČT přispějete ke zlepšení služeb a pořadů ČT.
Čím víc údajů o sobě vyplníte, tím relevantnější budou výstupy z výzkumů
Návod k registraci
Vyplnění údajů
Na úvod si zvolte e-mail a heslo, kterým se budete na web Výzkumy přihlašovat. E-mail musí být unikátní pro každého přihlášeného respondenta, protože je součástí přihlašovacích údajů.
Registrační kód najdete na zadní straně náborového dopisu nebo v emailu s nabídkou registrace. Koncesionář oslovený dopisem/emailem využije první kód a další členové jeho domácnosti mohou využít jeden ze tří dalších. Po ověření kódu se v případě koncesionáře automaticky doplní jeho údaje z databáze koncesionářů. Ty je možné si upravit nebo později v profilu aktualizovat.
Odeslání registrace
Při dokončení registrace často respondenti přehlédnou zaškrtávací tlačítko „Potvrzení souhlasu se zpracováním osobních údajů“. Je hned vedle zmíněného textu.
Dále je potřeba projít tzv. rechaptchou, která slouží jako ochrana webu proti napadení. Většině bude stačit zaškrtnutí, ale někteří musí splnit jednoduchý úkol spočívající ve výběru obrázků dle zadání.
Pokud se Vám i přesto nepodařilo úspěšně registrovat, zkuste to prosím znovu za chvíli. Problém může být i ve stabilitě připojení. Při dalších problémech se s námi můžete spojit v sekci „Kontakty“ přes formulář.
Potvrzení registrace
Po odeslání registrace už zbývá jen potvrzení kliknutím na odkaz, který přišel na Vámi zadaný e-mail. Často se stává, že e-mail spadne do nevyžádané pošty či spamu, proto se podívejte i tam. Pokud e-mail nepřišel a máte podezření, že jste ho nenapsal/a správně, napište nám opět pomocí formuláře v sekci kontakty.
Po potvrzení se můžete vrátit na úvodní stránku, kde se přihlásíte e-mailem a heslem, které jste zadal/a na začátku. V horním menu najdete přihlášení v sekci Úvod.
Jak na to?
Hodnocení je otevřené vždy pro tři dny - lze tedy hodnotit den aktuální a dva dny zpětně.
Hodnoťte pořady, které jste sledoval/a a na které jste si stačil/a utvořit názor. Není nutné je sledovat od začátku do konce.
Za každý den, ve kterém ohodnotíte pořady a toto hodnocení odešlete, získáte na své konto 5 bodů. Tyto body se přičítají až při úplném uzavření po uplynutí tří dnů od vysílání. Pokud jste v daný den neviděl/a žádný pořad, zaškrtněte volbu „Tento den jsem nic nesledoval/a“ a odešlete hodnocení. I v tomto případě Vám bude na konto přičteno 5 bodů. U jednotlivých pořadů se může objevit také minianketa, za jejíž hodnocení získáte 1 bod navíc k hodnocení daného dne.
Své divácké zvyklosti neměňte. Sledujte pořady, které vás zajímají, a věnujte jim tolik času, kolik chcete.
Návod k hodnocení:
1) U pořadů, které jste sledoval/a, ohodnoťte na stupnici 1 - 10 (1=nejhorší hodnocení, 10=nejlepší). Posuzujte jednotlivé pořady podle všech kritérií, které jsou pro Vás osobně u příslušného typu pořadu důležité. Hodnocením vyjadřujete svoji spokojenost s daným pořadem.
2) Dále vyjádřete souhlas či nesouhlas se dvěma výroky, které se pořadu týkají. Pokud nevíte, odpovědí si nejste jistý/á, nechte okénko prázdné.
3) Budeme vám vděční za komentáře k jednotlivým pořadům, které můžete napsat v detailu hodnocení pořadu. Všechny Vaše poznámky pečlivě evidujeme a postupujeme je odpovědným pracovníkům ČT.
4) Nakonec nezapomeňte hodnocení uložit.
Vizuální podoba hodnocení může mít 2 varianty. Hodnocení je buďto skryto pod jednotlivým polem s pořadem nebo můžete body (hvězdičky) přidělit přímo. Vyplnění dalších otázek se Vám pak otevře v novém okně. Může nastat i situace, kdy u některých pořadů dodatečné otázky nebudou.
Jak získat odměny?
Slosování o ceny
Pokud jste se přihlásili do online anketního panelu nebo jste se do něj dostali v souvislosti s oslovením ke spolupráci na kontinuálním výzkumu, máte také možnost vyhrát hlavní cenu nebo jeden ze 4 dárkových balíčků. Podmínkou pro Vaše zahrnutí do losování je vyplnění a odeslání alespoň jednoho anketního dotazníku. Ty se objevují vždy na úvodní stránce a upozorní Vás na ně i zpráva na e-mail. O jakou cenu se bude v daném čtvrtletí losovat, se dozvíte v sekci „Odměny“ – “slosování o ceny“.